Συγκίνηση και δέος στην εκδήλωση μνήμης για τα θύματα των Τεμπών

Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση μνήμης που διοργάνωσε η πολιτιστική ομάδα «Εν Καλλιθέα» μαζί με μαθητές, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και με τη συμμετοχή φοιτητών της πόλης μας, σε μνήμη των θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος της 28ης Φεβρουαρίου 2023

Την έναρξη της εκδήλωσης έκανε η Δρ. Αθανασακοπούλου Αγγελική, η οποία ευχαρίστησε τους μαθητές του 17ου Δημοτικού Καλλιθέας – ιδιαιτέρως την εκπαιδευτικό Μουσικής κα Ράνια Ααρών– και 10ουΓυμνασίου Καλλιθέας καθώς και μαθήτριες που φοιτούν στο 4ο Γενικό Λύκειο Καλλιθέας και τον πρόεδρο του Φοιτητικού Συλλόγου και εκπρόσωπο των φοιτητών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Πέτρο Ιωαννίδη για τη συμμετοχή τους.  

Μέλη της ομάδας «Εν Καλλιθέα» (Αγγελική ΑθανασακοπούλουΣοφία- ΕιρήνηΑθανασακοπούλουΜαρία ΑρτινιούΜιχάλης ΚατσικαρέληςΝατάσα ΚυριακοπούλουΜαρία Λίπκοβιτς και ΧάρηςΜπουμπαγιατζόγλου) απήγγειλαν στίχους από ένα ηπειρώτικο μοιρολόι. 

Απαγγελία ποιημάτων έκαναν φοιτήτριες και φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών (Ρωξάνα Ναζαρίδη, Στάθης Αλεξανδρίδης και Κυριάκος Γεωργιάδης), του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Φώτιος Γκέσουρας), του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (Πέτρος Ιωαννίδης) και του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (Μπαϊράμογολου Ειρήνη).

Οι φιλόλογοι Σοφία – Ειρήνη Αθανασακοπούλου και Μαρία Αρτινιού απήγγειλαν ένα ποίημα του προέδρου του Συλλόγου Ποντίων «Αργοναύται Κομνηνοί» Θεόφιλου Καστανίδη με τίτλο «Η εξέλιξη των λύσεων 20 Μάρτη 2021».

Ιδιαίτερη τιμή έκανε στην ομάδα ο Κώστας Αλεξανδρίδης που ως απόφοιτος του Εθνικού Θεάτρου απήγγειλε μοναδικά απόσπασμα από τον «Τάφο» του Κωστή Παλαμά. 

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Προοπτική Ζωής» Κώστας Ασκούνης, η Γεν. Γραμματέας του Συλλόγου Τριπολιτών Καλλιθέας Ολυμπία Αντωνιάδου, η καθηγήτρια Νεοελληνικής Φιλολογίας και της Διδακτικής της στο ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ Τζίνα Καλογήρου και ο Διευθυντής του 10ου Γυμνασίου Καλλιθέας Κώστας Πρωτοπαπαδάκης.

Comments are closed.