Νίκησε στο θρίλερ – Με Δάφνη Αγ. Δημητρίου ξεκινά στα πλέι-οφ

Τα κορίτσια των Εσπερίδων τα κατάφεραν και πάλι. Ύστερα από ένα ματς που κρίθηκε στο τέλος επικράτησαν με 69-70 του ΠΑΣ Γιάννενα και πέτυχαν τη 5η σερί νίκη τους στο πρωτάθλημα.

ρεπορτάζ: Κωνσταντίνος Γουλής  

Κορυφαίες για τις νικήτριες η Πότερ που έκανε ένα ακόμα double double με 24 πόντους και 15 ριμπάουντκαι η Δανάη Καμμένου που πέτυχε 18 πόντους με 6/12 τρίπονταΑπό την ομάδα των Ιωαννίνων ξεχώρισε η Κούπερ με 19 πόντους και 25 ριμπάουντ!

Οι Εσπερίδες στη σημερινή αναμέτρηση δε βρέθηκαν σε καλή μέρα επιθετικά. Είχαν ποσοστό ευστοχίας μόλις 36% στα δίποντα(18/50) και 28% στα τρίποντα(7/25)και όμως πάλι βρήκαν το τρόπο να πάρουν ένα ακόμη ροζ φύλλο αγώνα! 

Όσον αφορά τον αγώνα τα κορίτσια του Σταύρου Νανάκου είχαν ένα σταθερό προβάδισμα που κυμαινόταν από τους 8 μέχρι και τους 14 πόντους (47 – 61) που ήταν και το σκορ της 3ηςπεριόδου. Στη 4η περίοδο η ομάδα των Ιωαννίνων πέτυχε επιμέρους σκορ 22 – 9 αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό να της δώσει τη νίκη.

Η ομάδα της Καλλιθέας κατακτώντας την 3η θέση στη βαθμολογία στρέφει τώρα τη προσοχή της στα πλέι-οφ. Πρώτη αντίπαλος θα είναι ο Ο.Α. Χανίων που πήρε την 6η θέση σε μια τετραπλή ισοβαθμία από τη 4η έως και την 7η θέση!

Το φύλλο αγώνα

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ – Α.Ε. ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ   69 – 70

Διαιτητές: Τσιρτσιμάλης – Παζώλης – Γεωργούλης

Δεκάλεπτα: 14-20    34-42   Β’ ημ.   47-61    69-70

ΠΑΣ Γιάννινα (Γούλας): 

Μπλάσιερ, Χούλη, Σαρηγιαννίδου 12(2), Καλαμπάκου 15(3), Κούπερ 19(2), Χρηστάκη, Σλιμ 13(1), Παπαδοπούλου, Μαρίνη 10(1).

Α.Ε. ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ  (Στ. Νανάκος):

Καμμένου 18(6), Γασπαράτου 2, Λουκάτου 3, Πότερ 24, Μπενέκη 6, Ζούμπατς, Βιντσιλαίου 2, Κασάπογλου 5(1), Μπάραμαν 10.

Η τελική βαθμολογία

1) Ολυμπιακός            32        

2) Παναθηναϊκός        30        

3) Εσπερίδες   27        

4) Ελευθερία Μοσχάτου        22       

5) Δάφνη Αγίου Δημητρίου   22        

6) ΟΑ Χανίων  22        

7) ΠΑΟΚ          22        

8) Νίκη Λευκάδας       20       

9) ΠΑΣ Γιάννινα          19        

Comments are closed.