Καταγγέλουν Υπουργείο και Δήμο Καλλιθέας
Ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
Να λυθούν τα προβλήματα υποστελέχωσης και κενών και να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις στο κτίριο
Η κατάσταση στα Ειδικά Σχολεία είναι ιδιαίτερα δύσκολη για μια ακόμη χρονιά με ευθύνη της κυβέρνησης. Διαχρονικά η έλλειψη προσωπικού, τα ακατάλληλα κτίρια, η μεταφορά των μαθητών με συμβάσεις ιδιωτικές και ανειδίκευτο προσωπικό, το ελάχιστο εποπτικό και παιδαγωγικό υλικό μαζί με την ανυπαρξία μέτρων ασφάλειας και υγιεινής εν μέσω πανδημίας έχουν χειροτερέψει τις συνθήκες εκπαίδευσης των παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Το βάρος όπως και στη Γενική Εκπαίδευση έτσι και στην Ειδική Αγωγή έχει πέσει στις πλάτες εκπαιδευτικών και γονιών…
Εκπαιδευτικοί από το Ειδικό Δημοτικό και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλιθέας με κείμενο που κοινοποίησαν στο ΣΕΠΕ Καλλιθέας – Μοσχάτου, στο ΣΕΠΕΕΑ, στις Δημοτικές Παρατάξεις του Δήμου Καλλιθέας, στον Σύλλογο Γονέων του σχολείου, στη Δ’ Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας, επισημαίνουν ελλείψεις σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό και με το κτίριο.
Χαρακτηριστικά αναφέρουν: «Στο σχολείο μας απουσιάζουν δάσκαλοι, κοινωνικός λειτουργός, γυμναστής και ειδικό βοηθητικό προσωπικό. Ακόμη το Ειδικό Νηπιαγωγείο έχει πολλές ελλείψεις. Πιο συγκεκριμένα στο Νηπιαγωγείο δεν υπάρχει σχολικός νοσηλευτής, αλλά ούτε και γυμναστής. Ταυτόχρονα δεν υπάρχει ειδικά διαμορφωμένο προαύλιο για τους μαθητές μας και υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε εποπτικό αλλά και παιδαγωγικό υλικό».
Όπως καταμαρτυρούν οι εργαζόμενοι, «οι μαθητές είναι στοιβαγμένοι σε πολυπληθή τμήματα και τα κενά είναι συσσωρευμένα. Καταγγέλλουμε την πολιτική του υπουργείου Παιδείας το οποίο απαξιώνει και θέτει στο περιθώριο τους μαθητές μας αδιαφορώντας για αυτούς. Εργαζόμαστε καθημερινά κάτω από αντίξοες συνθήκες και καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε την τραγική υποστελέχωση του σχολείου».
Πέρα από την έλλειψη σε εκπαιδευτικούς το συγκεκριμένο κτίριο, παρόλο που παραδόθηκε το 2018, δεν έχει προαύλιο και ο χώρος που προαυλίζονται οι μαθητές των δύο σχολικών μονάδων μόνο κατάλληλος δεν μπορεί να είναι για τους μαθητές. Επιπλέον οι μαθητές, όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν, προαυλίζονται στους ορόφους και στο ισόγειο προαυλίζονται οι μαθητές του Νηπιαγωγείου, καθώς Δημοτικό και Νηπιαγωγείο συστεγάζονται.
Οι εργαζόμενοι, σε σχέση με την καθαριότητα και τη στάση του Δήμου Καλλιθέας, αναφέρουν: «Παράλληλα καταγγέλλουμε τη στάση του Δήμου Καλλιθέας που δεν έχει πάρει κανένα μέτρο προκειμένου η εργασιακή σχέση των καθαριστριών του σχολείου μας να μετατραπεί σε πλήρους απασχόλησης. Αντί αυτού, με ευθύνη του δήμου προωθούνται οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης σε σχέση με το προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία. Πιο συγκεκριμένα ενώ μέχρι πέρυσι οι καθαρίστριες του Δήμου Καλλιθέας εργάζονταν με πλήρη απασχόληση, φέτος έχουν μετατραπεί σε μερικής απασχόλησης».
Τέλος, οι εργαζόμενοι δηλώνουν ξεκάθαρα ότι αγωνίζονται για ένα δημόσιο σχολείο όπου όλοι οι μαθητές με αναπηρία θα έχουν πρόσβαση στη γνώση και στην εκπαίδευση. Επίσης ξεκαθαρίζουν ότι δεν θα ανεχθούν την υποβάθμιση της μόρφωσης των παιδιών τους. Απαιτούν να λυθούν εδώ και τώρα όλα τα προβλήματα της υποστελέχωσης του σχολείου τους. Εδώ και τώρα απαιτούν την κάλυψη όλων των κενών του σχολείου και να γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις στο κτίριο.